Yazı Boyutu:

24 Saat Yardım Hattımız

Her türlü şikayet ve önerilerinin paylaşılması

Değerli Müşterimiz;

 

Sigortalılarımızın görüş ve talepleri bizim için önemlidir. Sizlere kısa sürede yanıt verebilmemiz için şikayetlerinizi www.avivasigorta.com.tr  web adresimizden "Şikayet ve önerileriniz" alanından ve   444 28 00* nolu Müşteri Hizmetleri hattımızdan bize kolaylıkla iletebilirsiniz. Şikayetleriniz uzmanlarımız tarafından incelenerek tarafınıza en kısa sürede geri donuş yapılacaktır. 444 28 00'ı arayarak, hasar ihbarınızı yapabilir, hasar dosyanızın durumunu öğrenebilir ve yardım hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.

 *Türk Telekom arızası nedeniyle 444 'lü hattımıza ulaşamazsanız 0216 547 28 00 ya da 0216 547 28 50 numaralı hatlarımızı arayabilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi’nin sunacağı hizmetler:

  • Hasar ihbarlarının alımı,
  • Hasar sürecine ait bilgilendirme,
  • Ürünlerimiz ve kampanyalarımıza ait her türlü bilgi talebini karşılamak,
  • Süreçlerimizle ilgili önerileri değerlendirmek ve şikayetleri karşılayıp, çözümlemek,
  • Acentelerimize ait iletişim bilgilerini iletmek,
  • Mevcut poliçe ile ilgili her türlü bilgi ve işlem talebini karşılamak,
  • İnternet Hizmetlerinin kullanımı için “şifre” ve “parola” işlemleri.

 

Kapat

Ülke seçiniz: